Kom seil med oss !

Sarpsborg Seilforening har gleden av å invitere alle med seilbåt til Løkkevika 13. mai 2017

Sarpsborg Seilforening arrangerer ” Hvaler Rundt” lørdag 13. Mai.

Hvaler Rundt er en tradisjonsrik regatta som Sarpsborg Seilforening har arrangert i mange år.

I år håper vi å få med oss flere båter. Vi inviterer derfor alle med seilbåt til et hyggelig arrangement, med en enkel form for regatta. Alt du trenger for å være med, er seilbåt, telefon, facebook og gode venner/familie

Ikke noe målebrev. Ikke noe stress. En tur på sjøen med hygge og seiling i fokus. Til og med bruk av motor er lov, selv om vi håper de fleste bruker seilene sine.

Vi legger opp til en seiltur som varer ca 1,5 - 3 timer i nærområdet. Nærmere opplysninger gis ved "skippermøtet" som avholdes ved foreningens brygger i Løkkevika lørdag 13. mai kl 10:00

Vi er glad for å få påmelding på forhånd, men man kan også melde seg på ved å møte opp ved brygga i Løkkevika lørdag litt før kl 10:00. Vi stiller med folk på brygga som kan hjelpe til med å anvise plass. Uforpliktende og enkel forhåndspåmelding kan sendes til post@sarpsborg-seilforening.no. Skriv bare: «påmelding hvaler rundt – båtens navn»

Premier til alle båter som starter.

Jolleregatta, krabbefiske og grilling på brygga etterpå.

Så ta med seilbåten deres og seil med oss J

I tillegg arrangeres selvsagt regatta som vanlig for Racing, Tur og shorthand klasser. Invitasjon og Seilingsbestemmelser for dette arrangementet kommer senere.

Kom seil med oss.pdf